Asetek Pagani Huayra R
- Производител:Asetek
- Модел: Pagani Huayra R
- Продуктов код: 40-090-0000001
- Гаранция: 24 месеца
- Доставка: 10 работни дни
-
Цена: 1,525.88 лв.
с ДДС
Комплектът състезателни педали Pagani Huayra R Sim е плод на уникалното сътрудничество между Asetek SimSports и Pagani Automobili. Водени от споделена страст за производителност и иновации, Asetek SimSports и Pagani Automobili – обединиха усилията си, за да осигурят най-близкото изживяване, което можете да получите до прилива на адреналин от шофирането на Pagani Huayra R – един от най-ексклузивните, високоефективни хиперавтомобили в света.
КОМБИНИРАНЕ НА КРАСОТА И ЕФЕКТИВНОСТ
В реалния свят Pagani Huayra R е комбинация на дизайн с изключителна красота и производителност. Автомобила разполага с 850 конски сили и 750 Nm въртящ момент в купе с тегло от едва 1050 килограма. Произведени са само 30 бройки с базова цена от 2,6 милиона евро.
Външния вид на педалите и плочите за краката на комплекта педали Pagani Huayra R Sim Racing са базирани на точния дизайн, използван в самия хиперавтомобил. Само с няколко настройки може да го напаснете за използване в sim racing състезания. Предоставеният еластомер е проектиран да придава усещането на спирачния педал на Huayra R, използвайки спирачна система T.H.O.R.P.™ на Asetek SimSports (двойни хидравлични противоположни бързи бутала). Хидравличните sim racing педали са plug’n’ play с помощта на софтуера Asetek SimSports RaceHub™, който е пригоден за Huayra R педали. RaceHub позволява бързо и лесно персонализиране на настройките, както и конфигурируемия ARGB. Asetek SimSports и Pagani Automobili. Продукти от висок клас състезателни симулатори и изключителни хиперавтомобили.
Asetek доставят проектирани по поръчка на Pagani, официално лицензирани състезателни продукти за симулатори, базирани на Pagani Huayra R. Причината? Споделени ценности и истинска любов към дизайна, детайлите и производителността. Преди изпращане всички педали се сглобяват и тестват в Дания. Това наистина е върхът на италианския дизайн и датското инженерство, обединени. „Когато Asetek се обърна към нас, за да проектираме и разработим съвместно продуктите на Pagani SimRacing, почувствахме, че това е идеалното съвпадение, като се има предвид фокусът на Asetek върху иновациите, дизайна и широките възможности със софтуер, хардуер и механика.“ – Хорацио Пагани, основател и главен дизайнер на Pagani Automobili S.p.A. „Доколкото се помня, винаги съм бил очарован от Pagani. Вниманието към детайла, дизайните, вдъхновени от ангажимента на Хорацио към изкуството и науката, работещи ръка за ръка, съчетани с новаторско представяне – основно всичко, което Pagani представлява, са мои лични ценности.“ – Андре Слот Ериксен, главен изпълнителен директор и основател на Asetek.
ПРЕДИМСТВАТА ОТ ТВЪРДИЯ ПЕДАЛ НА СПИРАЧКАТА
Наличието на твърд педал на спирачката ще позволи на мускулната ви памет да бъде тренирана до съвършенство. Мускулната памет е подсъзнанието, което казва на мускулите ви точното количество натиск, оставяйки съзнанието ви да се погрижи за по-важните неща по време на състезанието. Вашата система за мускулна памет не е свързана да запомня позиция. Опитайте се да вдигнете ръката си със затворени очи и да стигнете до едно и също място в рамките на 0,5 mm 10 пъти подред и ще разберете.
От друга страна, мускулната ви памет може да запомни натиска изключително точно, което означава, че обикаляйки писта, мускулната ви памет може да ви накара да спирате по същия начин отново и отново. Това не може да се постигне с мек педал. Освен това, твърд спирачен педал ще ви позволи да спирате по-късно. Представете си, че имате спирачен педал с 50 mm ход (обичайно за много sim racing състезатели) срещу спирачен педал с почти нулев ход. Движиш се с 300 км/ч по права. Със спирачката за дълъг ход физически ще ви отнеме около 1/10 от секундата повече, за да достигнете пълна спирачна мощност. При твърд педал на спирачката ще достигнете мигновено максимална спирачна мощност. Ако имате три зони на силно спиране на писта, ще губите 3/10 от секундата всяка обиколка.
THE T.H.O.R.P.™ SYSTEM
Системата T.H.O.R.P. (Twin Hydraulic Opposing Rapid Pistons) е хидравличният спирачен цилиндър на Asetek SimSports, който ви дава най-доброто изживяване от шофирането на истинска състезателна кола. Спирачният цилиндър разполага със сензор за натиск от автомобилен клас, което го прави най-близо до автентично спирачно изживяване в sim racing състезания. Функционалността на T.H.O.R.P. Системата е базирана на два режима – мек и твърд – точно както в истински състезателен автомобил.
МЕК РЕЖИМ
Истинска състезателна кола: Когато приложите натиск върху педала, той ще се премести с 10-20 мм (измерено върху плочата на педала), докато създавате натиск, докато буталата на шублера се движат към и притискат спирачните накладки към спирачния диск, и за компенсиране на малкото количество луфт във всички механични части на педалната система, което е необходимо, за да не блокират. T.H.O.R.P. Система: Тъй като нямаме спирачен диск, шублер и спирачни накладки в симулатор, направихме подчинения цилиндър да имитира това. Подчиненият цилиндър компресира еластомер и като в истинска състезателна кола, той ще позволи движение на педала от максимум 20-25 mm, измерено върху плочата на педала. Когато се постигне пълен ход на педала, работният цилиндър ще удари механичен ограничител, точно както в истинско състезание, както е описано по-горе. Ние доставяме различни еластомери, за да имитираме различни усещания на „мекия етап“, но различните еластомери няма да променят хода на педала, а само колко сила е необходима, за да натиснете педала напълно и да включите твърдия етап.
ТВЪРД РЕЖИМ
Истинска състезателна кола: Когато се създаде хидравлично налягане, спирачните накладки притискат силно дисковете и всички механични луфтове се компенсират. В този етап стъпалото ви основно се притиска към стената, защото сега мускулите ви притискат директно хидравличните сили (спирачната течност). Тъй като течността не може да бъде компресирана, ще почувствате, че педалът е твърд. Когато шофьор на състезателна кола се оплаква от „дълъг“ или „мек“ педал, това обикновено се дължи на факта, че в системата има въздух и тъй като въздухът МОЖЕ да бъде компресиран, педалът ще се чувства мек и дълъг. След това механиката обезвъздушава спирачките за въздух, което означава, че в системата е останала само течност и педалът отново е твърд след преминаване на „мекия етап“. T.H.O.R.P. Система: Когато подчинената система е механично заключена, имате 100% същото усещане като в състезателна кола, когато спирачните накладки са напълно притиснати към спирачния диск и мускулите ви притискат директно хидравличните сили. Това НЕ е симулирано, това е същото и идентично усещане като в състезателна кола и можете да продължите да натискате педала до хидравлично налягане от 100 бара, което съответства на 185 kg натиск върху плочата на педала – същото като реалното F1 кола!
СОФТУЕРЪТ ЗАД ВАШИЯ УСПЕХ
RaceHub е нашият централен софтуер за калибриране и настройка на продуктите на Asetek SimSports, за да отговарят точно на вашите нужди. Персонализирането на вашите хардуерни настройки е от решаващо значение за постигане на последователност във всяко представяне и затова RaceHub идва с обширен списък от функции, които да ви помогнат да постигнете целите си в симулатора. Без усилие калибрирайте и регулирайте газта, спирачката и съединителя за секунди. Всички калибровки и настройки се записват автоматично в нашата EPROM (изтриваема програмируема памет само за четене), което ви спестява време за бъдещи състезания.
СПЕЦИФИКАЦИИ
- Размери: Дълбочина, ширина и височина: 457 mm x 212 mm x 256 mm
- Тегло: 3 кг
- Изискан, радикален и минималистичен промишлен датски дизайн (регистриран дизайн на Общността № 009148265-0001/0002/0003)
- Регулируеми ограничители на педалите
- Регулируеми настройки за пътуване
- Изцяло черна анодизирана алуминиева основа на педалите, рамена на педалите и плочи на педалите, с CNC машинно обработени контрастни изрязани повърхности.
- Педална основа с интегрирана опора за петата и RGB LED, който може да се регулира, затъмнява или изключва напълно в софтуера RaceHub
- Регулируеми педали, които могат да се движат по оста x и y
- Калибрациите, направени в RaceHub, автоматично ще бъдат записани в нашата EPROM (изтриваема програмируема памет само за четене). Това води до калибриране (налягане, мъртви зони и други) ще остане запазено за всеки симулатор/игра (трябва да зададете 0 и 100% стойност в играта).
- Само една USB връзка към компютъра от основата на педала, независимо от използването на 2 или 3 педала
- Всеки педал може да бъде калибриран чрез интуитивния и лесен за използване софтуер RaceHub
- Горните и долните мъртви зони на педала могат да се задават чрез софтуера RaceHub
- Всички регулируеми механични характеристики по подразбиране са оцветени в оранжево
- Вътрешно разработена електроника с 16-битова разделителна способност и сензор за налягане от автомобилен клас
- Опция за закупуване на гладки, удобни за носене плочи за педали
- Лесен за добавяне на педала на съединителя към комбинацията за газ и спирачка
- Проектиран и тестван за 1 000 000 активации, което далеч надхвърля всички спецификации за състезателни автомобили
- T.H.O.R.P. (Двойни хидравлични противоположни бързи бутала) патентован хидравличен спирачен цилиндър ви дава най-доброто изживяване от шофирането на истинска състезателна кола
- Рамо на педала от лят под налягане алуминий без луфт с интегрирани сачмени лагери с дълга издръжливост и бронзова втулка в точката на въртене на скобата.
- Сензор за налягане от автомобилен клас
- Вътрешно проектираният спирачен цилиндър се отличава с елегантни CNC машинни детайли, добавящи към изящния цялостен вид.
- Три взаимозаменяеми еластомера за регулиране на твърдостта, комбинирани с интегриран физически ограничител и разширителна камера, за да имитират перфектно усещане за състезателна кола, както и да не претоварват еластомера
- Ръчно регулируема първоначална твърдост на докосване, за да имитира идеалното разстояние между накладката и спирачния диск
- Сензор за налягане измерва 0-100 бара – тестван да издържа на повтарящо се налягане от 100 бара (налягане на спукване на уплътнението 130 бара)
- 100 бара налягане се равнява на 180 kg сила върху лицевата страна на плочата на педала
- Хидравличен спирачен цилиндър, изработен от кован алуминий
- Педално рамо, проектирано за 200 кг сила и натиск на разрушаване до 700 кг!
- Рамо на педала от лят под налягане алуминий без луфт с интегрирани сачмени лагери с дълга издръжливост и бронзова втулка в точката на въртене на скобата.
- 16-битов магнитен безжичен хол TPS (сензор за положение на дросела) без механично износване и нулева поддръжка
- Персонализираните криви на дросела могат да бъдат регулирани и 100% персонализирани в софтуера RaceHub, за да имитират отваряне на истински състезателни автомобили. Например линейна крива при сухи условия и прогресивна при мокри условия
- Регулируема твърдост на педала, ход и стоп
- Сменяема пружина за по-голяма стъпка в твърдостта на педала
- Рамото на педала е проектирано за 200 кг сила и натиск на разрушаване до 700 кг!